Twój koszyk jest pusty

Niech wnętrze Twojego domu wyraża Ciebie
Otocz się pięknem

Nie wiesz jak zacząć?

Sprawdź nasze promocje

Menu

FAQ

Pytania dotyczące zamówienia

  1. Jaki jest termin realizacji zamówień?

    Termin realizacji naszych zamówień to ok. 4 dni roboczych liczone od momentu wpłaty na konto. Większość towarów wysyłamy do 2 dni od złożenia zamówienia a wyroby szyte maksymalnie w 4 dni.

  2. Czy można zamówić próbki tkanin i ile kosztują?

    Tak, można zamówić wybrane próbki tkanin (do 10 próbek) na stronie yellowtipi.pl/probnik. Wysyłamy je bezpłatnie listem zwykłym Poczty Polskiej.

  3. Czy mogę otrzymać fakturę vat ?

    Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy składaniu zamówienia, zaznaczając odpowiednie dane w formularzu. Proszę wziąć pod uwagę, że:

    1. Przy zamawianiu towaru w ramach działalności gospodarczej należy pamiętać o podaniu pełnych i poprawnych danych firmy, wraz z numerem NIP. Jeżeli Klient podał niewłaściwe dane do faktury, powinien we własnym zakresie wystawić notę korygującą i odesłać ją do potwierdzenia. Sklep nie poprawia danych na fakturze vat. Należy również pamiętać, że towar zamówiony w ramach działalności gospodarczej nie podlega zwrotowi, gdyż w tej sytuacji Klient traci status Konsumenta.
    2. Faktura wystawiona na rzecz osoby fizycznej, nie prowadzącej działalności gospodarczej nie pozbawia Klienta prawa do zwrotu.

  4. Przesyłka przyszła uszkodzona. Co mam zrobić ?

    Jeżeli jest widoczne uszkodzenie opakowania zewnętrznego, należy od kuriera zażądać sporządzenia protokołu szkody na miejscu. Jeżeli opakowanie zewnętrzne nie nosi śladów uszkodzenia, ale zawartość opakowania jest uszkodzona, należy skontaktować się z nami pisząc na adres e-mail reklamacje@yellowtipi.pl. Jeżeli jest to możliwe, prosimy dołączyć zdjęcia obrazujące problem. Proszę wziąć pod uwagę, że wszystkie nasze towary są pakowane w opakowania z logo „YELLOW TIPI” albo są zabezpieczane za pomocą taśmy klejącej z logo „YELLOW TIPI”, więc jeśli istnieje jakiekolwiek podejrzenie, że opakowanie lub taśma są nie firmowe, prosimy również zgłaszać na powyższego e-maila.

  5. O której będzie kurier?

    Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy, to najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu przesyłki do miejsca pracy Klienta (koniecznie z nazwą firmy). Kurierzy mają wyznaczoną trasę i nie mają możliwości doręczenia paczki wyłącznie we wskazanym przedziale godzin lub o konkretnej godzinie.

  6. Czy kurier do mnie zadzwoni przed doręczeniem ?

    Kurierzy bardzo często dzwonią do Klientów aby usprawnić sobie pracę i skutecznie doręczyć towar. Należy jednak pamiętać, że kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z odbiorcą towaru. Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00 i w tym przedziale czasowym kurier podejmie próbę doręczenia towaru, bez poprzedzającego ją kontaktu telefonicznego. Sklep yellowtipi.pl informuje Klienta dzień przed planowanym doręczeniem o dostawie i udostępnia nr przesyłki, który można monitorować za pośrednictwem internetu.

Pytania dotyczące produktów

  1. Jak wymiar powinna mieć roleta montowana do ściany/sufitu?

    Aby odpowiednio zwymiarować roletę należy przyjąć: - szerokość rolety – do szerokości wnęki okiennej dodajemy po 5 cm z każdej strony - długość rolety – od miejsca montażu do parapetu, należy pamiętać aby do wysokości wnęki okiennej dodać ok. 35cm (tyle pozostaje po całkowitym możliwym zwinięciu rolety i o tyle nad oknem należałoby zamontować roletę aby swobodnie otwierać okno), wyjątkiem są Rolety zaciemniające, rolety typ Billie, i woalowe - gdzie po zwinięciu pozostaje ok. 25 cm

  2. Jak zwymiarować roletę montowaną na ramie okna?

    Aby odpowiednio zwymiarować roletę montowaną na ramie okna należy przyjąć:
    - szerokość rolety: szerokość szyby + po ok. 2 cm z każdej strony
    - długość rolety = wysokość okna wraz z ramą okienną
    Należy pamiętać że aby zamontować roletę na ramie okna, skrzydło okna musi być otwieranle.

  3. Czy można zamówić roletę bez mechanizmu?

    Możemy wykonać roletę w opcji bez mechanizmu czyli bez szyny, sznurków i bez usztywnień. Prosimy o kontakt mailowy.

  4. Czy rolety rzymskie można prać?

    Tak, po zdemontowaniu mechanizmu można wyprać tkaninę. Choć ponowne zasuznrowanie rolety może nie być takie łatwe. Zanim rozsznurujesz roletę do prania, zrób zdjęcie przeplotu sznurków

  5. Z jakiego materiału wykonany jest stelaż fotela do karmienia Yellow Tipi?

    Elementy nośne t.j. oparcie, siedzisko wykonane są z drewna liściastego ( buk, olcha) elementy fotela nie przenoszące obciążeń są wykonane z drewna iglastego, tam gdzie jest potrzebne stosowane są oczywiście wzmocnienia w postaci kątowych klocków, Wszystkie połączenia są wykonane na stałe i są realizowane w zależności od obciążenia połączenia: na kołki drewniane i klej lub na wkręty hartowane i klej.

  6. Produkt odbiega kolorystycznie od tego co zamówiłem. Dlaczego tak jest ?

    Staramy się, aby zdjęcia na stronie jak najbardziej odzwierciedlały kolorystykę, uzupełniamy też zdjęcia opisami oraz oferujemy bezpłatne próbki. Nie jesteśmy jednak odpowiedzialni za przekłamania kolorystyczne, jakie mogą wystąpić w wyniku indywidualnych ustawień monitora Klienta.

  7. Czy mogę produkty w innych kolorach i tkaninach niż te dostępne w sklepie?Tak, z przyjemnością realizujemy Zlecenia Specjalne. W tym celu prosimy o kontakt mailowy sklep@yellowtipi.pl