Twój koszyk jest pusty

Niech pokój Twojego dziecka będzie wyjątkowy!

Nie wiesz jak zacząć?

Sprawdź nasze promocje

Menu
UWAGA! Drodzy Mikołajowie i Gwiazdorzy, w związku z dużą ilością zamówień realizacja może ulec wydłużeniu o 3-5 dni.
Nie zwlekajcie z prezentami. Gwarancja dostawy przed Świętami tylko dla zamówień złożonych do 9 grudnia!

Często zadawane pytania

Pytania ogólne
Czy można zamówić próbki tkanin i ile kosztują?

Tak, można zamówić wybrane próbki tkanin( do 10 próbek) na stronie www.yellowtipi.pl/probki

Wysyłamy je bezpłatnie listem zwykłym za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Czy mogę otrzymać fakturę vat?

Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy składaniu zamówienia, zaznaczając odpowiednie dane w formularzu. Proszę wziąć pod uwagę, że:

  1. Przy zamawianiu towaru w ramach działalności gospodarczej należy pamiętać o podaniu pełnych i poprawnych danych firmy, wraz z numerem NIP. Jeżeli Klient podał niewłaściwe dane do faktury, powinien we własnym zakresie wystawić notę korygującą i odesłać ją do potwierdzenia. Sklep nie poprawia danych na fakturze vat. Należy również pamiętać, że towar zamówiony w ramach działalności gospodarczej nie podlega zwrotowi, gdyż w tej sytuacji Klient traci status Konsumenta.
  2. Faktura wystawiona na rzecz osoby fizycznej, nie prowadzącej działalności gospodarczej nie pozbawia Klienta prawa do zwrotu.
Płatność
Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy za zwrócony towar?

Zwrot pieniędzy następuje w terminie do 7 dni i zawsze przy użyciu metody płatności zastosowanej w procesie zamówienia. W wypadku zwrotów opłaconych gotówką przy odbiorze  musisz podać numer swojego konta bankowego, w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Wysyłka i dostawa
Ile kosztuje przesyłka?

Koszty wysyłki:

W przypadku 100% przedpłaty:

  1. Dostawa do paczkomatu InPost - 11 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  1. Kurier - 18,99 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  2. Poczta Polska - 18,99 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 3-5 dni robocze;
  3. Pocztex, Rohlig SUUS półpaleta - 99 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h;
  4. Pocztex, Rohlig SUUS paleta - 140 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h


W przypadku płatności za pobraniem:

  1. Kurier - 23,99 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  2. Poczta Polska - 23,99 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 3-5 dni robocze;


W przypadku towarów wielkogabarytowych np. meble, fotele:

  1. Pocztex, Rohlig SUUS półpaleta - 99 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h
  2. Pocztex, Rohlig SUUS paleta - 140 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h
  3. Paczki wielkogabarytowe wysyłane są wyłącznie na terytorium Polski.

Przy zamówieniu większej ilości mebli jednostkowe koszty wysyłki mogą olec zmniejszeniu. Zamówienia wysyłane są przez firmę kurierską (DPD lub UPS, a paczki wielkogabarytowe firmą Pocztex lub Rohlig SUUS) lub Pocztę Polską z zastrzeżeniem, że wszystkie rolety wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. Kurierzy dostarczający paczki wielkogabarytowe mają obowiązek wydać towar z auta w miejscu dostawy; nie mają obowiązku wnosić towaru do domu klienta.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji naszych zamówień to od 2 do 4 dni roboczych, liczone od momentu wpłaty na konto. Całkowity czas oczekiwania na zamówienie to: czas przygotowania zamówienia do wysyłki + przewidywany czas dostawy.

W przypadku płatności ratalnej czas otrzymania zamówienia wydłuża się o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej. Przy zamówieniu choć jednego produktu szytego na wymiar – czas realizacji zamówienia przedłuży się ponadto dodatkowo o 10 dni od dnia podpisania umowy ratalnej i wynosi 14 dni roboczych. Orientacyjny schemat realizacji zamówienia przy umowie ratalnej: - Zamówienie na wszystkie produkty standardowe = czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej + czas przygotowania zamówienia do wysyłki + czas dostarczenia. - Zamówienie na choć jeden produkt szyty na wymiar – czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej + 10 dni + czas przygotowania zamówienia do wysyłki + czas dostarczenia.

O której będzie kurier?

Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy, to najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu przesyłki do miejsca pracy Klienta (koniecznie z nazwą firmy). Kurierzy mają wyznaczoną trasę i nie mają możliwości doręczenia paczki wyłącznie we wskazanym przedziale godzin lub o konkretnej godzinie.

Czy kurier do mnie zadzwoni przed doręczeniem?

Kurierzy bardzo często dzwonią do Klientów aby usprawnić sobie pracę i skutecznie doręczyć towar. Należy jednak pamiętać, że kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z odbiorcą towaru. Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00 i w tym przedziale czasowym kurier podejmie próbę doręczenia towaru, bez poprzedzającego ją kontaktu telefonicznego. Sklep yellowtipi.pl informuje Klienta dzień przed planowanym doręczeniem o dostawie i udostępnia nr przesyłki, który można monitorować za pośrednictwem internetu.

Czy mogę zmienić adres dostawy zamówienia?

Późniejsza zmiana adresu dostawy istniejącego zamówienia jest możliwa tylko wtedy, gdy nie opuściło jeszcze naszego magazynu. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Zwrot i wymiana
W jakim terminie mogę dokonać zwrotu?

Jeśli nasz towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od dnia doręczenia bez podawania przyczyny.

Jak zwrócić towar?

Chociaż wszystkie produkty wykonujemy z najwyższą starannością może się okazać, że coś jednak Ci nie odpowiada. Aby dokonać zwrotu skorzystaj z naszego wygodnego e-formularza:

- elektroniczny formularz zwrotu

Reklamacje
Przesyłka przyszła uszkodzona. Co zrobić?
Jeżeli jest widoczne uszkodzenie opakowania zewnętrznego, należy od kuriera zażądać sporządzenia protokołu szkody na miejscu. Jeżeli opakowanie zewnętrzne nie nosi śladów uszkodzenia, ale zawartość opakowania jest uszkodzona, należy skontaktować się z nami pisząc na adres e-mail [email protected]. Jeżeli jest to możliwe, prosimy dołączyć zdjęcia obrazujące problem. Proszę wziąć pod uwagę, że wszystkie nasze towary są pakowane w opakowania z logo „YELLOW TIPI” albo są zabezpieczane za pomocą taśmy klejącej z logo „YELLOW TIPI”, więc jeśli istnieje jakiekolwiek podejrzenie, że opakowanie lub taśma są nie firmowe, prosimy również zgłaszać na powyższego e-maila.
Jak zwrócić/zareklamować towar?

Chociaż wszystkie produkty wykonujemy z najwyższą starannością mogą przytrafić się pomyłki, za co z góry przepraszamy. Aby dokonać zwrotu lub reklamacji skorzystaj z naszych wygodnych e-formularzy:

- elektroniczny formularz zwrotu

- elektroniczny formularz reklamacji

Produkty
Jaki wymiar powinna mieć roleta montowana do ściany/sufitu?

Aby odpowiednio zwymiarować roletę należy przyjąć: - szerokość rolety – do szerokości wnęki okiennej dodajemy po 5 cm z każdej strony - długość rolety – od miejsca montażu do parapetu, należy pamiętać aby do wysokości wnęki okiennej dodać ok. 35cm (tyle pozostaje po całkowitym możliwym zwinięciu rolety i o tyle nad oknem należałoby zamontować roletę aby swobodnie otwierać okno), wyjątkiem są Rolety zaciemniające, rolety typ Billie, i woalowe - gdzie po zwinięciu pozostaje ok. 25 cm

Jak zwymiarować roletę montowaną na ramie okna?
Aby odpowiednio zwymiarować roletę montowaną na ramie okna należy przyjąć:
- szerokość rolety: szerokość szyby + po ok. 2 cm z każdej strony
- długość rolety = wysokość okna wraz z ramą okienną
Należy pamiętać że aby zamontować roletę na ramie okna, skrzydło okna musi być otwieralne.
Czy można zamówić roletę bez mechanizmu?

Możemy wykonać roletę w opcji bez mechanizmu czyli bez szyny, sznurków i bez usztywnień. Prosimy o kontakt mailowy.

Czy rolety rzymskie można prać?

Tak, po zdemontowaniu mechanizmu można wyprać tkaninę. Choć ponowne zasznurowanie rolety może nie być takie łatwe. Zanim rozsznurujesz roletę do prania, zrób zdjęcie przeplotu sznurków.

Z jakiego materiału wykonany jest stelaż fotela do karmienia Yellow Tipi?

Elementy nośne t.j. oparcie, siedzisko wykonane są z drewna liściastego ( buk, olcha) elementy fotela nie przenoszące obciążeń są wykonane z drewna iglastego, tam gdzie jest potrzebne stosowane są oczywiście wzmocnienia w postaci kątowych klocków, Wszystkie połączenia są wykonane na stałe i są realizowane w zależności od obciążenia połączenia: na kołki drewniane i klej lub na wkręty hartowane i klej.

Produkt odbiega kolorystycznie od tego co zamówiłem. Dlaczego tak jest?

Staramy się, aby zdjęcia na stronie jak najbardziej odzwierciedlały kolorystykę, uzupełniamy też zdjęcia opisami oraz oferujemy bezpłatne próbki. Nie jesteśmy jednak odpowiedzialni za przekłamania kolorystyczne, jakie mogą wystąpić w wyniku indywidualnych ustawień monitora Klienta.

Czy mogę zamówić produkty w innych kolorach i tkaninach niż te dostępne w sklepie?
  1. Tak, z przyjemnością realizujemy Zlecenia Specjalne. W tym celu prosimy o kontakt mailowy [email protected]
Czy można zamówić próbki tkanin i ile kosztują?

Tak, można zamówić wybrane próbki tkanin( do 10 próbek) na stronie www.yellowtipi.pl/probki

Wysyłamy je bezpłatnie listem zwykłym za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Czy mogę otrzymać fakturę vat?

Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy składaniu zamówienia, zaznaczając odpowiednie dane w formularzu. Proszę wziąć pod uwagę, że:

  1. Przy zamawianiu towaru w ramach działalności gospodarczej należy pamiętać o podaniu pełnych i poprawnych danych firmy, wraz z numerem NIP. Jeżeli Klient podał niewłaściwe dane do faktury, powinien we własnym zakresie wystawić notę korygującą i odesłać ją do potwierdzenia. Sklep nie poprawia danych na fakturze vat. Należy również pamiętać, że towar zamówiony w ramach działalności gospodarczej nie podlega zwrotowi, gdyż w tej sytuacji Klient traci status Konsumenta.
  2. Faktura wystawiona na rzecz osoby fizycznej, nie prowadzącej działalności gospodarczej nie pozbawia Klienta prawa do zwrotu.
Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy za zwrócony towar?

Zwrot pieniędzy następuje w terminie do 7 dni i zawsze przy użyciu metody płatności zastosowanej w procesie zamówienia. W wypadku zwrotów opłaconych gotówką przy odbiorze  musisz podać numer swojego konta bankowego, w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Ile kosztuje przesyłka?

Koszty wysyłki:

W przypadku 100% przedpłaty:

  1. Dostawa do paczkomatu InPost - 11 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  1. Kurier - 18,99 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  2. Poczta Polska - 18,99 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 3-5 dni robocze;
  3. Pocztex, Rohlig SUUS półpaleta - 99 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h;
  4. Pocztex, Rohlig SUUS paleta - 140 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h


W przypadku płatności za pobraniem:

  1. Kurier - 23,99 zł, czas dostawy średnio w 24h;
  2. Poczta Polska - 23,99 zł, paczka priorytetowa, czas dostawy 3-5 dni robocze;


W przypadku towarów wielkogabarytowych np. meble, fotele:

  1. Pocztex, Rohlig SUUS półpaleta - 99 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h
  2. Pocztex, Rohlig SUUS paleta - 140 zł od jednej sztuki towaru, czas dostawy średnio w 24h
  3. Paczki wielkogabarytowe wysyłane są wyłącznie na terytorium Polski.

Przy zamówieniu większej ilości mebli jednostkowe koszty wysyłki mogą olec zmniejszeniu. Zamówienia wysyłane są przez firmę kurierską (DPD lub UPS, a paczki wielkogabarytowe firmą Pocztex lub Rohlig SUUS) lub Pocztę Polską z zastrzeżeniem, że wszystkie rolety wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. Kurierzy dostarczający paczki wielkogabarytowe mają obowiązek wydać towar z auta w miejscu dostawy; nie mają obowiązku wnosić towaru do domu klienta.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji naszych zamówień to od 2 do 4 dni roboczych, liczone od momentu wpłaty na konto. Całkowity czas oczekiwania na zamówienie to: czas przygotowania zamówienia do wysyłki + przewidywany czas dostawy.

W przypadku płatności ratalnej czas otrzymania zamówienia wydłuża się o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej. Przy zamówieniu choć jednego produktu szytego na wymiar – czas realizacji zamówienia przedłuży się ponadto dodatkowo o 10 dni od dnia podpisania umowy ratalnej i wynosi 14 dni roboczych. Orientacyjny schemat realizacji zamówienia przy umowie ratalnej: - Zamówienie na wszystkie produkty standardowe = czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej + czas przygotowania zamówienia do wysyłki + czas dostarczenia. - Zamówienie na choć jeden produkt szyty na wymiar – czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej + 10 dni + czas przygotowania zamówienia do wysyłki + czas dostarczenia.

O której będzie kurier?

Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy, to najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu przesyłki do miejsca pracy Klienta (koniecznie z nazwą firmy). Kurierzy mają wyznaczoną trasę i nie mają możliwości doręczenia paczki wyłącznie we wskazanym przedziale godzin lub o konkretnej godzinie.

Czy kurier do mnie zadzwoni przed doręczeniem?

Kurierzy bardzo często dzwonią do Klientów aby usprawnić sobie pracę i skutecznie doręczyć towar. Należy jednak pamiętać, że kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z odbiorcą towaru. Doręczenia kurierskie realizowane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00 i w tym przedziale czasowym kurier podejmie próbę doręczenia towaru, bez poprzedzającego ją kontaktu telefonicznego. Sklep yellowtipi.pl informuje Klienta dzień przed planowanym doręczeniem o dostawie i udostępnia nr przesyłki, który można monitorować za pośrednictwem internetu.

Czy mogę zmienić adres dostawy zamówienia?

Późniejsza zmiana adresu dostawy istniejącego zamówienia jest możliwa tylko wtedy, gdy nie opuściło jeszcze naszego magazynu. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

W jakim terminie mogę dokonać zwrotu?

Jeśli nasz towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od dnia doręczenia bez podawania przyczyny.

Jak zwrócić towar?

Chociaż wszystkie produkty wykonujemy z najwyższą starannością może się okazać, że coś jednak Ci nie odpowiada. Aby dokonać zwrotu skorzystaj z naszego wygodnego e-formularza:

- elektroniczny formularz zwrotu

Przesyłka przyszła uszkodzona. Co zrobić?
Jeżeli jest widoczne uszkodzenie opakowania zewnętrznego, należy od kuriera zażądać sporządzenia protokołu szkody na miejscu. Jeżeli opakowanie zewnętrzne nie nosi śladów uszkodzenia, ale zawartość opakowania jest uszkodzona, należy skontaktować się z nami pisząc na adres e-mail [email protected]. Jeżeli jest to możliwe, prosimy dołączyć zdjęcia obrazujące problem. Proszę wziąć pod uwagę, że wszystkie nasze towary są pakowane w opakowania z logo „YELLOW TIPI” albo są zabezpieczane za pomocą taśmy klejącej z logo „YELLOW TIPI”, więc jeśli istnieje jakiekolwiek podejrzenie, że opakowanie lub taśma są nie firmowe, prosimy również zgłaszać na powyższego e-maila.
Jak zwrócić/zareklamować towar?

Chociaż wszystkie produkty wykonujemy z najwyższą starannością mogą przytrafić się pomyłki, za co z góry przepraszamy. Aby dokonać zwrotu lub reklamacji skorzystaj z naszych wygodnych e-formularzy:

- elektroniczny formularz zwrotu

- elektroniczny formularz reklamacji

Jaki wymiar powinna mieć roleta montowana do ściany/sufitu?

Aby odpowiednio zwymiarować roletę należy przyjąć: - szerokość rolety – do szerokości wnęki okiennej dodajemy po 5 cm z każdej strony - długość rolety – od miejsca montażu do parapetu, należy pamiętać aby do wysokości wnęki okiennej dodać ok. 35cm (tyle pozostaje po całkowitym możliwym zwinięciu rolety i o tyle nad oknem należałoby zamontować roletę aby swobodnie otwierać okno), wyjątkiem są Rolety zaciemniające, rolety typ Billie, i woalowe - gdzie po zwinięciu pozostaje ok. 25 cm

Jak zwymiarować roletę montowaną na ramie okna?
Aby odpowiednio zwymiarować roletę montowaną na ramie okna należy przyjąć:
- szerokość rolety: szerokość szyby + po ok. 2 cm z każdej strony
- długość rolety = wysokość okna wraz z ramą okienną
Należy pamiętać że aby zamontować roletę na ramie okna, skrzydło okna musi być otwieralne.
Czy można zamówić roletę bez mechanizmu?

Możemy wykonać roletę w opcji bez mechanizmu czyli bez szyny, sznurków i bez usztywnień. Prosimy o kontakt mailowy.

Czy rolety rzymskie można prać?

Tak, po zdemontowaniu mechanizmu można wyprać tkaninę. Choć ponowne zasznurowanie rolety może nie być takie łatwe. Zanim rozsznurujesz roletę do prania, zrób zdjęcie przeplotu sznurków.

Z jakiego materiału wykonany jest stelaż fotela do karmienia Yellow Tipi?

Elementy nośne t.j. oparcie, siedzisko wykonane są z drewna liściastego ( buk, olcha) elementy fotela nie przenoszące obciążeń są wykonane z drewna iglastego, tam gdzie jest potrzebne stosowane są oczywiście wzmocnienia w postaci kątowych klocków, Wszystkie połączenia są wykonane na stałe i są realizowane w zależności od obciążenia połączenia: na kołki drewniane i klej lub na wkręty hartowane i klej.

Produkt odbiega kolorystycznie od tego co zamówiłem. Dlaczego tak jest?

Staramy się, aby zdjęcia na stronie jak najbardziej odzwierciedlały kolorystykę, uzupełniamy też zdjęcia opisami oraz oferujemy bezpłatne próbki. Nie jesteśmy jednak odpowiedzialni za przekłamania kolorystyczne, jakie mogą wystąpić w wyniku indywidualnych ustawień monitora Klienta.

Czy mogę zamówić produkty w innych kolorach i tkaninach niż te dostępne w sklepie?
  1. Tak, z przyjemnością realizujemy Zlecenia Specjalne. W tym celu prosimy o kontakt mailowy [email protected]